منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
ا** ❆ ❤️இ ஐ ઊ**இ هلا وغلا بالـــــــــــكــــــــل مـــــــــنــــــورين احـــــــلا شــــــباب وصـــــــبايا اجـــــــــمل منـتدى ** இ ஐ ઊ** இ ┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ غرامى˚ ˛ •˛•* وعشــقى لــحبيبى┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ قــم باتســــجيل فى احـلا منتدى ˚ ˛ •˛•* نورتونا احلى منتدى مستنيكم يوجد عندنا عرض **كبير سجل واكتب مشاركات اهم واكثر وكل اربعة اشهر سنختار اثنين واحدا منكم سيكون برتبة مدير المنتدى والاخر سيكون مشرفا على جميع الاقسام
فشاركوا********
منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى غرامى وعشقى لحبيبى

█▓░▓█ִ█░▓█ਝ۩இ۩҈ღمنتدى حبيبىਝ۩இ۩҈ღწ█▓░▓█░▓█

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولازا كنت قوى اضغط احلى اغانى♥

اهديهى الاغنية دى الى شخص فى قلبى لسه موجود ( ياريت تعجبه )

كاتب الموضوعرسالة
مرمورة

مرمورة

اهديهى الاغنية دى الى شخص فى قلبى لسه موجود ( ياريت تعجبه ) Empty
مُساهمةموضوع: اهديهى الاغنية دى الى شخص فى قلبى لسه موجود ( ياريت تعجبه )    اهديهى الاغنية دى الى شخص فى قلبى لسه موجود ( ياريت تعجبه ) Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 10:00 pm

[color=cyan]or=cyan]]كلمة بحبك لما جيتلى وقلتها مش قدرة اقولك الى حصلى بعدها من غير هواك انا كان نقصنى حاجات كتير كملتها كمل كلامك كل كلمة بحسها يالى غرامك احلى حاجة قبلتها انا روحى فيك وكل حاجة ياعمرى فيك بحبها ولاقيت عينى فى عينك وروحى ليك سلمتها وبعيش ايامى ليك انت الى جيت غيرتها حبك داه اول حب خدنى للحياه مستسلمالك حتى قلبى مسلماه واوام اوام بقيت عايشة الدنيا عمرى ماعشتها اول ما شفتك ابتديت احلم معاك واحلى لحظة فى الحياة لحظة لو ئاق ديبه فى هواك يا اغلى عندى من الدنيا دى كلها ولا بقيت عيشى فى عنيك وروحى ليك سلمتها وبعيش ايامى ليك دنتا الى جيت غيرتها I love you ( ياريت بجد توصله ويفهما انا بجد مش عارفة اعرفه انى لسه بحبه اوووى ومش عارفة اكمل من غيره ياريت حتى يشوفها )[/color][/size]

اهديهى الاغنية دى الى شخص فى قلبى لسه موجود ( ياريت تعجبه )
صفحة 1 من اصل 1