منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
ا** ❆ ❤️இ ஐ ઊ**இ هلا وغلا بالـــــــــــكــــــــل مـــــــــنــــــورين احـــــــلا شــــــباب وصـــــــبايا اجـــــــــمل منـتدى ** இ ஐ ઊ** இ ┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ غرامى˚ ˛ •˛•* وعشــقى لــحبيبى┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ قــم باتســــجيل فى احـلا منتدى ˚ ˛ •˛•* نورتونا احلى منتدى مستنيكم يوجد عندنا عرض **كبير سجل واكتب مشاركات اهم واكثر وكل اربعة اشهر سنختار اثنين واحدا منكم سيكون برتبة مدير المنتدى والاخر سيكون مشرفا على جميع الاقسام
فشاركوا********
منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى غرامى وعشقى لحبيبى

█▓░▓█ִ█░▓█ਝ۩இ۩҈ღمنتدى حبيبىਝ۩இ۩҈ღწ█▓░▓█░▓█

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولازا كنت قوى اضغط احلى اغانى♥

انا عنيه بتدمع ليه كده

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

انا عنيه بتدمع ليه كده Empty
مُساهمةموضوع: انا عنيه بتدمع ليه كده   انا عنيه بتدمع ليه كده Emptyالجمعة مايو 11, 2012 10:53 pm

هى حست بيه ازاى وعرفت انها جنبى وقربت كده من قلبى ازاى انا قلبى حس بيها بجد وعنيه دمعت وميش بتسكت انا عايز اعيط بجد هى ازاى عملت كده انا عمرى ما دمعت عينى
هى لمستنى ازاى وحست بيه بسرعة انا بقيت ميش عارف اخبى حاجة عنها وبقيت خايف اوجها هى هى هى عملت كل ده فيا بسرعة
كانك اخدت مخدر وميش حاسس انا ميش حاسس بنفسى وانا بدمع
ازاى ده انا المفرود ميش ادمع بجد
طيب ليه انا ميش قادر اتحكم فى اعصابى دى وميش ادمع هى زى ما ش افت قلبى ممكن تشوف عنيه كمان
بس اوحدانا ميش عايز تعرف انى دمعت اصلن انا كده ميش ادر اتحكم فى اعصابى
ميش عارف اقدر اكلمها ولا لا هى هى ميش عارف انسانة ولا انا مشقتش انسان يقدر يعمل كده فيا
انا تعبيرى ميش هيوصل لكل الناس بس انا تعبيرى عبر عن الى جوايه كلو بشكل صريح
انا ميش عارف هى مين الى تقدر تلمس قلب انسان كده هى هى هى
ميش انسانة هى كانت بتدعى انها انسانه طلعت كائن غريب
بيحس بكل حاجة حوليه اانتا لو تقرا كلامى هتقول انى مجنون بس بجد
انا ميش عارف اعبر انا عنيه هى خلتها تدمع ليها كانها بتامرها انها تدمع
https://temo.catsboard.com
??
زائر
Anonymous

انا عنيه بتدمع ليه كده Empty
مُساهمةموضوع: صحيت عينى لقتنى بنادى بقلبى وروحى بناى عليه   انا عنيه بتدمع ليه كده Emptyالأربعاء يونيو 20, 2012 7:50 am

اول يوم بيعدى عليه وانا لوحدى صحيت عينى لقتنى بنادى بقلبى وروحى بنادى عليه كدا بردو تسبنى وازاى تممشى ومتكلمناش عايز اغمض واحلم ان اليوم ده مجاش ميش ادر صدق يا عينى انى ميش هشوفو تانى بجد وحشنى اخدو فى حضنى ويرجعلى تانى لسه هحاول اكدب نفسى لسه هحاول اصدق

انا عنيه بتدمع ليه كده
صفحة 1 من اصل 1