منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
ا** ❆ ❤️இ ஐ ઊ**இ هلا وغلا بالـــــــــــكــــــــل مـــــــــنــــــورين احـــــــلا شــــــباب وصـــــــبايا اجـــــــــمل منـتدى ** இ ஐ ઊ** இ ┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ غرامى˚ ˛ •˛•* وعشــقى لــحبيبى┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ قــم باتســــجيل فى احـلا منتدى ˚ ˛ •˛•* نورتونا احلى منتدى مستنيكم يوجد عندنا عرض **كبير سجل واكتب مشاركات اهم واكثر وكل اربعة اشهر سنختار اثنين واحدا منكم سيكون برتبة مدير المنتدى والاخر سيكون مشرفا على جميع الاقسام
فشاركوا********
منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى غرامى وعشقى لحبيبى

█▓░▓█ִ█░▓█ਝ۩இ۩҈ღمنتدى حبيبىਝ۩இ۩҈ღწ█▓░▓█░▓█

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولازا كنت قوى اضغط احلى اغانى♥

هقدر ايوة هقدر

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

هقدر ايوة  هقدر Empty
مُساهمةموضوع: هقدر ايوة هقدر   هقدر ايوة  هقدر Emptyالخميس مايو 17, 2012 1:53 pm

هقدر ايوة هقدر بعد منك اعيش وافكر فى الى جاى ولا عمرى هندم على الى راح غلطة وميش هكرر غلطتى وياك ولا ارجع ليك فى يوم فى حد يرجع للى راح نادر تلاقى زى بس فى زيك كتير انا عشت معاك بقلبى الى كان ديما مضحى كل حاجة وانت بتكفوؤو بجراح كدبة وعشها قلبى بس كان الذنب ذنبى ميش بلومك بس روح زى الى راح هبدا من النهاردة والى فات من عمرى زكرى تفتكرها تقول يرتنى ما سبتو راح نادر تلاقى زى بس فى زيك كتير انا عشت معاك بقلبى الى كان ديما مضحى كل حاجة وانتبتكفؤو بجراح
https://temo.catsboard.com

هقدر ايوة هقدر
صفحة 1 من اصل 1