منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
ا** ❆ ❤️இ ஐ ઊ**இ هلا وغلا بالـــــــــــكــــــــل مـــــــــنــــــورين احـــــــلا شــــــباب وصـــــــبايا اجـــــــــمل منـتدى ** இ ஐ ઊ** இ ┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ غرامى˚ ˛ •˛•* وعشــقى لــحبيبى┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ قــم باتســــجيل فى احـلا منتدى ˚ ˛ •˛•* نورتونا احلى منتدى مستنيكم يوجد عندنا عرض **كبير سجل واكتب مشاركات اهم واكثر وكل اربعة اشهر سنختار اثنين واحدا منكم سيكون برتبة مدير المنتدى والاخر سيكون مشرفا على جميع الاقسام
فشاركوا********
منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى غرامى وعشقى لحبيبى

█▓░▓█ִ█░▓█ਝ۩இ۩҈ღمنتدى حبيبىਝ۩இ۩҈ღწ█▓░▓█░▓█

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولازا كنت قوى اضغط احلى اغانى♥

لو تنسانى هبدا من الاول تانى

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

لو تنسانى  هبدا من الاول تانى Empty
مُساهمةموضوع: لو تنسانى هبدا من الاول تانى   لو تنسانى  هبدا من الاول تانى Emptyالخميس مايو 17, 2012 11:00 pm

صعب اعيش غير بيك مصر عليك بغير ميش هرضا حياتى انا وانتا بعيد بتبقا اكيد مملة اوى وبردة لو اسهر طول اليل انا نفسى طول وهستناك

وراك على اى مكان مفيش انسان هيقدر يمنعنى هقولك على الى انا فيه وميش هدريه وانت هتسمعنى سكت وعدا وراح وميش هرتاح غير ماا وياك لو تنسانى هبدا من الاول تانى

انا ميش هفضل فى مكانى ولا هقدر اعيش غير بيك وانتا معايه انا عمرى ما قلت كفاية انا عايش احلى حكاية ميش ممكن اعيش بعديك

اعرف انى شريك ونفسى ارضيك وهى الايام جيا اموت واانا عمرى فداك واحس معاك عملت الى عليه فى اكتر من كدا ايه اقولك ايه كفاية كلام
حبيبى دى الدنيا فى كوم وانتت فى كوم فى حته كده لوحدك بقيت انا بنام واباوم وطول اليوم بجيب على طول سيرتك حلفت لكمل بيك واعيش لعنيك
https://temo.catsboard.com

لو تنسانى هبدا من الاول تانى
صفحة 1 من اصل 1