منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
ا** ❆ ❤️இ ஐ ઊ**இ هلا وغلا بالـــــــــــكــــــــل مـــــــــنــــــورين احـــــــلا شــــــباب وصـــــــبايا اجـــــــــمل منـتدى ** இ ஐ ઊ** இ ┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ غرامى˚ ˛ •˛•* وعشــقى لــحبيبى┣▇▇▇═─ ▇▇▇═─ ┣▇▇▇═─ قــم باتســــجيل فى احـلا منتدى ˚ ˛ •˛•* نورتونا احلى منتدى مستنيكم يوجد عندنا عرض **كبير سجل واكتب مشاركات اهم واكثر وكل اربعة اشهر سنختار اثنين واحدا منكم سيكون برتبة مدير المنتدى والاخر سيكون مشرفا على جميع الاقسام
فشاركوا********
منتدى غرامى وعشقى لحبيبى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى غرامى وعشقى لحبيبى

█▓░▓█ִ█░▓█ਝ۩இ۩҈ღمنتدى حبيبىਝ۩இ۩҈ღწ█▓░▓█░▓█

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولازا كنت قوى اضغط احلى اغانى♥

قصة حب فاشلة من طرف واحد

كاتب الموضوعرسالة
nayra
Admin
nayra

قصة حب فاشلة من طرف واحد Empty
مُساهمةموضوع: قصة حب فاشلة من طرف واحد   قصة حب فاشلة من طرف واحد Emptyالثلاثاء يوليو 31, 2012 4:21 pm

انا حبيت شخص جدا وهو كمان حبنى العيب كان منى انا خوفى من ان ادخل فى علاقة لان دى كانت اول مرة ليا فى حياتى و المجتمع الى انا فية رافض الموضوع دابين الشباب والبنات المهمطلب منى رقم موبايلى واتكلمنا اققلمن سنة بعد كام شهر من كلامنا بعت لية رسالة قولتلة مش ينفع اخون ثقة اهلى ومش هكلمك تنى وبعد 2يوم من الرسالة دى كلمتة واقولتلة مش قادرة اسيبكوبعدين قريت على النت ان ده حرام قولتلة وسبنا بعد خايفة اكون ظلمتة وخايفة يكرهنى او يكلم واحدة غيرى تعبت اوى ونفسى الاقى حل لموضوع ده

قصة حب فاشلة من طرف واحد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تضع صورة من جهازك الى المنتدى
» إسم العمل :: واحد وعشرون
»  كل واحد يختار وردة ويشوف الوردة هتقله ايه
» هوا ده هههههههههههههه انا عايز واحد يكون زيو بس بيتحرق فى الاخر عشان اديه لحد